Vestigingsmanager camperverhuur

 

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ondernemende vestigingsmanager om het operationele proces van de camperverhuur in goede banen te leiden.

Over Motorhome Management & Care

Veel campereigenaren verhuren hun camper aan particulieren om daarmee geld te verdienen. Zo kunnen zij de kosten van hun camper dekken en er zelf gratis mee op vakantie. Alle werkzaamheden die bij het verhuren van de camper komen kijken kosten veel tijd en daar heeft de campereigenaar vaak geen zin in of geen ruimte voor over in zijn agenda. Motorhome Management & Care neemt al deze werkzaamheden op een professionele manier uit handen en ontzorgt de campereigenaar volledig. De camper wordt voor de campereigenaar verhuurd, maar ook de uitgifte, inname, onderhoud, schoonmaak en stalling worden geregeld. De campers worden te huur aangeboden bij Goboony, het grootste camperverhuurplatform van Europa. De campers staan op locatie bij Motorhome Management & Care.

Wat ga je doen?

Als vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor het operationele proces van de camperverhuur op de centrale vestiging in Zeewolde. Je stuurt de medewerkers aan voor de uitgifte, inname, schoonmaak, schade en onderhoud en ziet erop toe dat de werkzaamheden goed uitgevoerd worden. Je hebt veel overleg met jouw collega van de backoffice waar de verhuurboekingen binnenkomen, zodat je een goede planning kunt maken wanneer welke werkzaamheden door welke medewerkers uitgevoerd moeten worden. Je houdt overzicht, signaleert aandachtspunten en zorgt dat de operationele processen goed verlopen. Je bent communicatief sterk en service- en klantgericht. Je hebt contact met campereigenaren en huurders. Daarnaast heb je enig technisch inzicht, waardoor je kan inschatten of de verhuurcampers in goede conditie verkeren. Je houdt van uitdaging, toont initiatief, bent flexibel en gestructureerd. Je bouwt graag mee aan de groei van Motorhome Management & Care.

De ideale kandidaat beschikt over:

  • > 5 jaar werkervaring met plannen, coördineren en aansturen,
  • kennis van autotechniek,
  • een dienstverlenend, flexibel en ondernemend karakter,
  • rijbewijs BE,
  • rijbewijs C1 is niet verplicht maar een pré,
  • 40 uur per week beschikbaarheid,
  • woonachtig nabij Zeewolde.

Wat we jou bieden:

  • marktconform salaris gebaseerd op opleiding en werkervaring,
  • 24 vakantiedagen,
  • ruimte voor ontwikkeling,
  • een gezellig en ondernemend team binnen een groeiende organisatie.

Kom jij ons team versterken?

Stuur jouw cv en motivatie naar office@motorhomemc.nl t.a.v. Leonie van Dasselaar of bel voor meer informatie naar Mary Verspaget op
085 065 76 22.